6aylık olduktan sonra boyattım kendi doktorumda o zaman önermişti
bilimsel kanıtlanmış bir şey yok doktorlarda ikiye ayrılmış bazıları boyatabilirsin diyor bazıları en az 3ay beklenmesi gerektiğini söylüyor o yüzden hamileyken yada doğumdan sonra hemen boyatanlarda var endişelenip bekleyenlerde
karar sizin