Teomanmommy emziriyorsanız siz bagisikligi güçlendirecek takviyeleri mutlaka alın. D vitamini, propolis, c vitamini bildiğim kadarıyla söylüyorum tabii. Kötü gıdalardan uzak durup bol bol sebze sarımsak soğan vs. Tüketin ki bunlar sutunuzden bebeğe geçsin ve bağışıklığı guclensin. Merak etmeyin belirti yoksa birşey olmaz zaten. Çocuklar genelde belirtisiz atlatiyorlar. İnşallah sizin de öyle olur.