BhtrOlcay_ Ya 3 aylık oğlum var sadece emziriyorum ama genel bakımımada özen göstermek istiyorum sizlerde boyattınız mı bi zararı varmıdır süte geçiyormu🤔yardımcı olurmusunuzz🙈
Oz-lemm BhtrOlcay_ hamileykende boyatim hic birsey olmuyor batil inanc gibi birsey. Kafadan gecen boya cok az miktar. Hatta kendim boyuyorum artik kuaforler slkintili oldugu icin
Yasirhatice BhtrOlcay_ instagram da hekim anne var onu takip ediyorum o böyle bir paylaşım yaptı canım boyamaktan birşey olmaz diyor ama perma felan zararli
BhtrOlcay_ Oz-lemm kesnlkle dğru dysun canım ne alaka yani 👍🏽👍🏽 Bnde komple boytıyım ozman hamileykende buyzdn boyatamadım
1PolyaNNa BhtrOlcay_ bende boyadım 3 aylıktı benim oğlumda.Gratisten aldım bitkisel vegan boya herhangi bir sorun olmadı
TugceErgunes BhtrOlcay_ Valla doğum yaptım 1 hafta sonra boyadım hem de saçlarım sarıydı siyah yaptım sen düşün 😂 hicbir sıkıntı olmadı canım
Ftm001 BhtrOlcay_ evet bebeğim 3 buçuk aylıkken açma işlemli. Yaptım sonra boya. Bir sıkıntı olmuyor elimde den geldiğimde bebeğimi boya kokusu gitmesin diye çabaladım sadece