Unknown
Mastiti çok ağır geçirmiş biri olarak söylüyorum ateşler içinde yattım afedersiniz tek göğüsüm kocaman oldu taş gibi dokunmak imkansız kıpkırmızı halsizlik ağrı ateş üşüme titreme o kadar kötü olmuştum. Bende iltihaplanma oldu göğüsümde sivilce gibi şeyler çıktı ve biz annemle onlara müdahele ettik patlattık kısacası iğneyle zor olsada doktorlar hiç bir şey yapmadılar hem özele gittim hem devlete canım sen sürekli sağ göğüsünü ateşin varsa sıcak havlu falan koyma antibiyotik şart düşük dozda emziriyorsundur herhalde. Oraya lahana yaprağı koy iyi geliyor bulursan eğer. Ama mutlaka her gün sürekli sağ. Bana bir doktor sağdığın sütü bebeğe verme demişti iltihap olabilir diye. Sol tarafımdı mastit sağdan emziriyordum hep bir de mama veriyordum mecbur o zamanlar.😕 ama hep sağıyordum rahatlıyordu. Parol iç o da ağrını alır ama antibiyotik yazması gerekiyor ben 500grlık antibiyotik kullanmıştım onun da faydası olmuştu. Eğer geçmeseydi operasyon bile olurdum herhalde ben. 😐 çok geçmiş olsun size canım. İnşallah hemen iyileşirsin. He birde kuru soğan koy o da iyi geliyor..