Zeynar Su an Hipp combiotic 1 kullaniyoruz aslinda memnunum ama cok kusuyoruz esim bir saglıkçıdan duymuş Humana iyiymis kusturmuyormus diye.Mama degistirmekten korkuyorum biraz gazlıyız cunku bir de kabız yaparsa diye korkuyorum.Humana kullanan anneler yorumlarinizi bekliyorum doyuruculugu,gaz durumunu,kabiz yapip yapmadigini yazar misiniz?
YazCilegi Zeynar Doğdugundan itibaren ilk 6 ay kullandık. İçerik olarak temiz şeker yok. Gaz,kusma ve kabızlık yapmadı. @[silindi] de kullandı. Biz cok memnunduk 😊
Rabisss Zeynar kızım kolik bebekti. Humana antikolik kullandım 4 ay hiçbir sorun yaşamadık. Normal humana nasıl bilmiyorum ama 🙄
EbruAksu Bebeğim 2 aylık bende başından belli mama+anne sütü ile gidenlerdenim.Doktor önerisiyle başladık humanaya.Çokta memnunum.Kabızlık veya gaz sorunu yaşamadık.Kendiliğinden çıkartıyor.Metal kutulu olanı kullanıyorum güzel de tadı var tavsiye ederim.Kaç aylık bebeğiniz?
EbruAksu Zeynar 16 gün var bebişlerimizin arasında tavsiye ederim bebekten bebeğe değişir ama kolikse bebeğiniz rahat edersiniz diye düşünüyorum 👼
Zeynar EbruAksu Kolik degiliz ama gazlı bir bebegiz.Denemek istiyorum mutlaka ama piyasada zor bulunan bir mama herhalde ebebekte aylardir yokmus migrosa baktim orada da yok.Siz.nereden aliyorsunuz?
EbruAksu Zeynar Ben önceden eczaneden alıyordum gereksiz pahalı hepsiburada.com dan alıyorum artık.Hem uygun yarı fiyatı hemde 1 günde elimde oluyor.
EbruAksu Zeynar aynen e bebeğe gelmiyor Migros ya da diğer marketler de de Yok bende baktım baya markete hepsi buradadan sipariş verin.