Merhaba anneler benim oğlum 6 ay 1 haftalık pazartesi günü kontrolüm üz vardı sağlık ocağında kilo ve boyuna baktı hemşire ilk 2 ay iyi kilo almış 3 ve 4 ay sadece 500 gram almış 5 ve 6 ay ise sadece 600 gram almış doğum kilosu 2.570 gram doğdu boyu da 49 cm doğdu şimdiki boyu 63 cm kilosu da 6.300 gram hemşire 6 aylık bebek gibi değil zayıf dedi doktora da götüremiyorum bulunduğum yerde virüs aşırı derecede çok emiyor mama da veriyorum ek gıda da alıyor doğum kilosuna göre çok mu zayıf