Anneler, benegim 1 haftadır her uykuya dalmak istediğinde 10 saniyede bir sıcrıyor ve birtürlğ durmuyor, kucagımda uyudugunda sıcramıyor ama koyunca sıcramaya baslıyor bu benım iyice canımı sık maya basladı, doktor normal dedi ama bana nedense normal gelmiyor artık . İntwrnette epilepsi bişeyler yazıyor kafayı yicem artık doktor onun belirtilerş farklı diyor normal desede içim rahat degil