Eminegokhan merak etmeyin bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim kızım da çok erken konuşmaya başladı. Şu an 19 aylık baba odaya gitti, anne bak su bitmiş gibi basit ama 3 kelimeli cümleler kurmaya başlayalı 2 3 hafta olacak. Sizin bebeğinizin aylarında aktif olarak bizim dediğimiz kelimeleri aynen söylemeye çalışıyordu. Şu an birer birer 2 şer 2 şer 10 a kadar sayıyor arada 11 12 13 14 15 e kadar da sayıyor. Şarkı ezberlemiş onları hiç sırasını atlamadan söylüyor. Ya da benim ona söylediğim bazı şarkılar var Sertap erenerin mesela ben duruyorum o gelecek olan kelimeyi söylüyor, geçen gün duru sabununun kabını almış duru diye okudu bana. Evin önünde dur tabelası var ben ona gösterip dur demiştim oradaki harfleri biliyor mesela. A b c e s f yi biliyor. Kare üçgen beşgen altıgen daire kavramlarını biliyor ve gösteriyor, renklerin bir kısmını tanıyor. Pek çok şeyi 13 14 aylıkken söylemeye başladı maşallah diyeyim de. Doktoruna söyledim çok iyi ilgilenmişsiniz böyle devam edin dedi, bir sıkıntı olsa söylerdi galiba.