23 günlük bebeğim 1 gündür kaka yapmıyor çiş yapıyor. Sadece anne sütüyle besliyorum 2 gündür öncesinde Gün de 2 3 kez mama veriyordum. Doktor artık mamayı kes dedi sadece anne sütü alsın mama vermiyorum ama doyuyor mu diye çok tedirginim. Bir de kaka yapmayınca dünden beri iyice huzursuzum