Kmanne Obsesifk Ben de kullanıyorum bir iki kez dışarı çıktık 3 aylık oğlumla. Kumaşı çok kalın olduğundan bu sıcaklarda çok mantıklı değil gibi. Akşamları kullandım ben ve içinde uyuyakaldı zaten normalde de kucakta uyumayı seviyor. Gri beyaz desenli bizimkisi.
Cansu425 Obsesifk ben daha dogmadan almistim suan 3 aylik olmak uzere kizim. yeni koyabiliyorum icine yenidogan aparatini koysanizda minicik bacaklari acıcak gibi geldi hep denedim takmadim simdide o istemiyor evin icinde takiyorum 4 5 dakika bile durmuyor eger alisirsa love and cary almayi dusunuyorum bunun kumasi cok kalin
nurayycaliss Obsesifk ben siyah notalı olan modelini aldım sadece siyah oldugu icin toz toplayabiliyor o yüzden baska bi renk tercih etmeliymişim diye düşündüm ama kullanımı müthiş çok rahat saatlerce bile gezsen kesinlikle sırt ve bel ağrısı yok cok memnunum👍🏻
AslhanDivarc Ben birkez evin içinde kısa süreli kullandım bebeğim 26 günlük çok rahat etti uyumuyordu hatta uyudu içinde. Ama taktığınızda güven veren bi tutuşu var sağlam hissettiriyor. Bakalim dışarıda nasıl olucak kullanınca görücem
Bebekbilgen Ben aldım sevmedi henüz Benim bebe yüzü sana dönük durmayı pek sevmediğinden ağlıyor içinde inş alışır ne umutlarla almıştım
Obsesifk Bebekbilgen evde sakin olduğunda bi kaç kere deneyin diyorlar ama 14 gün oldu mu iade etseydin
nurayycaliss Bebekbilgen basta benim bebeğimde sevmedi evin icinde ara ara tekrarlayın mutlaka sevecektir😊
Bebekbilgen Obsesifk iade etmedim gerçi Bebeğim huzursuz bu aralar reflü falan var sürekli ağlıyor belki ondandır inşallah geçer ve biz de kangurumuzu kullanırız
Defneninannesi Cansu425 Aynen benim de 53 günlük kuzım. İçinde kayboluyor sanki biraz daha büyüse rahat olacak inanıyorum.
Kmanne Bebekbilgen hep kucakta uyumaya alıştığı için uyanmıyor kangurudan sonra yerine koyduğumda da. Benimki tam kucak delisi.
AslhanDivarc Obsesifk ya biraz terletebilir evet ama kalın olmak zorunda sağlamlık için bende sıcakta nasıl olur diye merak etmiyor değilim
MeteDemet Göbek hizanızda bağlamalıyız o zaman içinde kaybolmuyorlar. Bende solomombaby var fena değil ama kalın sıcaklarda pek uygun olmuyor