Anneler 🌸
Bu hafta işe başladım ve kızım dondurucudan çıkan sütü sanırım sevmedi, çok az içiyormuş 🙁 dün sağdığım sütü dondurmadım, buzdolabı kısmına koydum. Bugün deneyecekler, onu da sevmezse diye korkuyorum. Siz nasıl çare buldunuz? Ne yaptınız? Sütüm varken mama vermek istemiyorum 😕 (Kızım 5.5 ayı geçti)