Kızlar beş ayımıza beş gün kaldı, dördüncü ayın ikinci haftasına kadar en azından gece uykusuna yatırdığımda beş altı saati uyuyarak geçiriyordu,ne zamanki atak başladı, iki saatte bir bir saatte bir uyanmalar başladı, şuanda da bu şekilde devam ediyor,ve uykuya geçmemiz uzun sürüyor,sizde durumlar nasıl? Fiziksel gelişim olarak neler yapabiliyorlar? Biz bolca mızmız, ellerimiz kollarımız hareketlendi epey, dönme henüz yok, nesneleri kavrayabiliyoruz,sizler ne durumdasınız?