Benim bebeğim de dünden beri ateşleniyor damağı yarılmış hafif morluk var arada bir yükseliyor ateşi hemen ıslak bezle vücudunu siliyorum hiç üst giydirmiyorum çünkü giydirdiğim anda ateşleniyor bi iki kere calpol verdim gece uykusunda da ateşleniyor o yüzden yatmadan önce gece calpol verdim rahat uyudu yoksa sürekli ağlıyor uykusunda Allah kolaylık versin tüm annelere bu dönemde çok zor iki gündür ne yaptığımı bilmiyorum ateş bir de insan sürekli tetikte 😔