KaranveAnnesi Kızlar merhaba bu gaz damladısını şurup şeklinde olanı kullanıyoruz şırıngayla verilenden. bunu dolapta saklayın yazıyo çıkarınca ılınmasını mı beklicez soğuk mu vercez
Gizemmatalay Ilınmasını bekliyorsunuz damla sıcakta çok uzun süre kalınca katılasıp o pompa gibi seye gelmiyo dolaba dolana koymasanız bile serin bir yerde saklayın
Synmannesi Benim kızıma acayip uyku yapıyor yarım çay kaşığı denedim tüm gün uyuyor zor kaldırıyorum bende vermiyorum daha
mamAras Dolaptan çıkarınca elimde ojeye yaptığımız yuvarlama hareketini yapıyorum şırıngadayken ılıyor diğer türlü midesini üşütür