TalentedMom Merhaba Anneler; Hipp Combiotic 2 kullanıyorum oğlum 6 ay 26 günlük ama zorla içiriyorum resmen mama değişikliği yapmak istiyorum okuduğum postlarda SMA ve BEBELAC GOLD kullanan çoğunlukta hangini alsam bilmiyorum sizce hangisi?
[silindi] TalentedMom oğlum bebelac gold kullanıyor probiyotik var içinde bayıla bayıla içiyor sanırım mamalar içinde bebeklerin tadını en çok sevdiği mamaymış. Ben sma ve aptamil aldım küstü hep
asyasare TalentedMom ben ilk 1 ay hipp combiotic kullandim ama dediginiz gibi hem kizim sevemedi hem de cok gaz yapti. aptamile gectim baya da memnundum 6.5 aylikken artik butcemi asmya baslayinca bebelac golda gectim yaklasik 1.5 aydir kullaniyoruz cok memnunum
Elifhanim TalentedMom bn ilk 5 ay preci nutri yazani kullandm snra ondn bulamadm son 1 ay nutricare kullndm 2sndede bi sknti olmadi smdi 2 numarasina gectm
Minnakseven TalentedMom Bebelac Gold nutrikonfor kullanıyorduk holle’ye geçtik biraz pahalı ama ben az veriyorum organik demeter sertifikalı isterseniz araştırın
TalentedMom Minnakseven ben şuan farklı şehirdeyim burada her mama bulunmuyor hipp bile zor buluyorum iki mama arasında kaldım
as_cn Ben dogdugundan beri SMA kullaniyorum. Yavrum ictikten sonra kendi cikariyor gazini, kabizlik da yasamadik hic. Tavsiye ederim.
Serap11 TalentedMom Sma anne sütüne en yakın mama diye biliyorum. Bir ara bebelac gold da aldık çok köpürüyor bir sorun olmadı ama sma da hiç köpürme olmuyor direk süt gibi. Benim daha çok içime sinmişti. Şu an onu veriyorum gece yatmadan önce. Memnunuz gayet sıkıntı yaşamadık
DamlaTa TalentedMom canm ben ilk 1 ay hipp kullandım, kabızlık sorunu yasadık ve gaz yaptı. Aptamil kullandım 15 gün oda gaz cıkaramıyordu en iyisi bebelac gold geldi bize, ne kabızlık ne gaz sıkınyısı yaşamadım
Misskokulum TalentedMom bebelac golf nutricare kullanıyorduk başta köpürme sorunu çok var ama genel anlamda güzel bir mama sma ya geçtik köpürme olmuyor bebeğim severek içiyor öneririm
DamlaTa TalentedMom canım ben ilçede yasıtorun bebelac gold nerdeyse yok, eczanelerde var sadece oralarda pahalı. Beb hepsi buradadan sipariş ediyorum ertesi gün eve geliyor öğlen. Ve skt 2021 oluyor 1 sene sonra. Tavsiye ederim