Yarimmm Kızlar 5 bucuk aylık bebegim var süreklü 6 da 5 te uyanıyor arttık cok yorulduk ne yapmam lazım
Balkzm_0604 Yarimmm kızım 3 ay 5 günlük 6 da uyandı bugün biraz önce geri uyudu saat 3 te mama içmek için uyanıyor sonrasında tam uykuya dalamıyır 3 ten beri uyu uyan yapıyorum Bi çözüm bulan bizimde aydınlatsa
Azizeguney Yarimmm Canım aslında erken uyanması iyi benim kızım 11 aylık sabahları 7’de kalkıyoruz. Büyüdükçe sabah erken kalkmaya başlıyorlar. Ve akşam erken yatıyorlar. Bir kaç ay sonra sizde bu düzene başlarsınız ve alışırsınız.
Hakcjrks Yarimmm geç uyutmaya çalışın benim kızım da 3. Aya kadar 6 da kalkıyordu çok yoruluyordum.9.30-10 da yatırmaya başladım artık sabahları 8 da kalkıyor