Ervaereli11 Biz de klima acik uyuyoruz, 23 derecede uyku modunda. Ama mutlaka oda nemlendiricisi de oluyor yanimizda cunku havayi cok kurutuyor ve bu yuzden tikaniyolar, hasta oldugu icin degil yani korkmayin. Burnu tikandigi icin kuru oksurukte oluyor, yasadik, ama nemlendiriciyle cozduk isi. Soyle ki normalde %55 nemli ommasi gerekiyor bebeklerin uyudugu ortam. Ama klima bunu %20 ye kadar dusuruyor