Yenianne3434 bebegim yeni doğdu süre kli morarıyor şuan hastanede sebebini bulamiyorlar çok üzgünüm başıma gelen var mı helak oldum agamaktan
Kocayanakannesi Yenianne3434 çok geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun canım benim inşallah önemli bir şey çıkmaz. 😔🙏
Eternity Yenianne3434 Benim kizim odanin isisi degisince boyle olurdu :/ Bilemedim… Allah yardimciniz olsun
tellibaykus Yenianne3434 yavrummm kıyamam sanaaaa 😭Allah’ım acilll şifalar versin 🤲🏻 dua edicem çok … Her sebepten olabilir ama insAllah en kısa zamanda nedenini bulurlar da tedavi olur iyileşir …
Synmannesi Rabbim şifalar versin Allahım ins hemen geçer 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Çok geçmiş olsun üzülme duş edelim oku dur 💐 ins geçecek günler
ozgiltrr Annem söylerdi hep bende bebekken çok morarırmıştım sonra düzelmiş şimdi sağlıklıyım çok şükür inş bir şey çıkmaz Allah’ı yardımcınız olsun geçmiş olsun
senceumrumdam1 Yenianne3434 Ah yavrum benim inşallah ciddi bir şey değildir bizi de haberdar et rabbim şifa versin vücut ısısına baktırdınız mı? Genelde böyle şeylerde de morarır