Merhaba anneler size birşey soracaktım. Dün doktorumuz gaz sorunu için babs surup ve damla verdi. Damlayi gece 4 damla kullan dedi ama surubu nasıl verecegimi söylemedi yada söyledi de ben farkında değilim. Doktoruma da ulasamiyorum. Oğlum tam 2 aylık. Siz nasıl nasil kullaniyorsunuz bu surup ve damlayi. Doktoruna ulaşmaya calisiyorum ama sizden de bilgi almak istedim.