Merhaba anneler, 12 gün önce sezeryan oldum, organların yerleşmesi sezeryan yerimin iyileşme süreci derken son iki gün daha iyi hissediyorum kendimi,, sorum şu, göbeğim hamileyken tatlı tatlı kaşındığı gibi kaşınıyor bu ara. Kaşımalı mıyım, Sebebini bilen var mı?