Aze-anne Arkadaşlar merhaba. Soğuk buhar makinası kullanıp memnun kalanınız var mı? yardımcı olursanız sevinirim Karar veremedim hangi markayı alacağıma
ayazasaf Aze-anne ben memnunum kışın erzurumda kaloriferleri çok yakıyoruz ve inanılmaz burun ve boğaz kuruluğu yapıyor weewll whc730 benimki
Eternity Aze-anne Ben marka veremicem yurtdisindayim cunku, ama hem soguk hem sicak ufleyen aromaterapisi olan bir makine kullaniyoruz, cok cok memnunuz, elimiz ayagimiz oldu, klima havayi asiri kurutuyor, oksurugu burun tikanikligo oluyodu, kurtardi bizi
Aze-anne Eternity aromaterapisi olması çok iyimiş. Lavanta yağı koyup huzurlu bi gece geçirebilirsiniz :)
Aze-anne Loobex soğuk Buhara baktım beğendim aslında ama biraz yetersiz üflüyor gibi geldi. Sizinki sıcak ve soğuk üfleyenden mi Fatmanurr
Eternity Aze-anne Uykuya 8 gibi geciyor, ilk etapta lavanta yagi koyuyorum, gece ise eucalipt ve nane yagini karistiriyorum cok iyi nefes aliyoruz