Zxcvbnm Mama +meme ile beslenen 4 aylik bebeğim 6 günün sonunda kaka yaptı baya katıydı mama olarak bebelac gold olmayanı kullanıyorum mama mi değiştirmeliyim bebeğim yaparken çok zorlandı kip kirmizi oldu
Derinsum Zxcvbnm bizde de golden goat kabızlık yapmıştı çok katı ir şekilde yaptı sonra kanamisti poposu catlamisti canım mamasını degistirmistim ama birde ben manasının içine bir damla zeytinyağı damlatiyordum daha rahat yapıyordu
Derinsum Zxcvbnm valla canım şuan evolvia ve aptamil karışık kullanıyorum yani bı mama saatinde evolvia bir mama saatinde Aptamil arada Golden goat da veriyorum böyle yapınca kabızlık yaşamadık biberon reddi vardı bizde doktora sordum böyle söyledi