Kalp26 7bucuk aylık gece uzerını süreklı ne kdr kontrol ıcın kalksamda sabah yıne acmıs buluyorum gece ev serın oluyor artık simdi burnu dolmus üst üste hapsiriyor ins grip olmaz uyku tulumu suan alsam cok terlemezmi su havalarda
Dunyam28 Kalp26 Evinizin derecesine bakıp oma uygun bir tog degerinde tulum alabilirsiniz terleme yapmaz
Azizeguney Kalp26 https://www.e-bebek.com/hellobaby-kis-kiz-bebek-basic-uyku-tulumu-p-20khblkuyt002-0004/ bende bundan var hiç üzerini kapatmama gerek bile kalmıyor sıcacık tutuyor
Deletedmom414 Kalp26bunjn gibi çook var ebebekte https://www.e-bebek.com/hellobaby-bebek-baskili-tulum-p-19khblutlm013-0021
Kalp26 Deletedmom414 yatarken uzun kollu zibin ve pijama giydiriyordum onun üzerinemi bunlar giydiriyorsun gece canım
Deletedmom414 Kalp26 yok cnm naptın çok kalın olur öyle bu mevsimde . Zıbın üstüne Tek böyle giydiriyorum ben arada üstünüde örtüyorum kalktıkça
Emin_e Kalp26 ben uzun kollu pijama giydiriyorum açtığı icin. Camlari falan da kapatıyorum sicak oluyor ortmese de
tugcemutlu ya olmadı di mi bende deliriyorum sürekli nöbetteyim üst örtüyorum bakıyorum sonraaçık Allahtan sıcak ev ama yine de üşürse fena