Zeynep35_ merhaba, hiç ürün denemediniz mi? Alerjinin devam ettiğini nasıl anlıyorsunuz? Bebeğim 1,5 aylıkken diyete başladım. 4 aylık ek gıdaya geçtik. 5. Ayda yoğurt çorbası ile süt ürünlerine başladık( doktorum en az alerjen olan ürünün pişmiş yoğurt olduğunu söyledi). Şükür sorun yaşamadık. Eğer alerji yapsaydı 3 hafta ara verip tekrar deneyecektik. Sırayla yumurta peynir ve yoğurdu denedik. Önümüzdeki ay da kefir deneyeceğiz. Bebeklerin %50sinde 1 yaşından önce %90ında 2 yaşından önce düzeliyormuş durum. Bizim gibi deneyin diye asla önermiyorum. Biz doktor kontrolünde deniyoruz. Ancak ek gıdaya geçip denemeye başlamamak ilginç geldi de merak ettim.