Kucuksevda12 toplam çıkan miktarın o olduğunu düşündüm. O sadece biriken miktar. Ayrıca bebek emdikçe gelen miktarda var. 1,5 ayın sonunda iki göğsümden toplam 95 ml süt geldi ve ben mamayı bıraktım😋 bebeğimin kilo alımı iyi olduğu için 1 ayın sonunda mamayı bırakmamı doktorum söylemişti. Ben aç kalır korkusundan bırakmamıştım. Her emzirme sonrası mama veriyordum. Baktım hiç mama yemiyor merak ettim sütümün ne kadar olduğunu ve sağdım. 95 ml i görünce bıraktım mamayı. Sağdıgınız miktarla sütünüzün yetip yetmediğine sağlıklı olarak karar veremezsiniz. Düşünsenize annelerimizin zamanında sağma makinası mı varmışta miktardan emin oluyormuşlar. Siz bebeğinizin bezini, huzursuzluğunu vs takip edin. 7 aylık olacak oğlum. 7 ayda 7 defa sağmamışımdır. Eğer vesveseye kapılırsam evlat edinen annelerin emzirebildiğini düşünüyorum. Doğum yaşamadan süt üretebilen hormonlar bende ne yapmaz ki sonucta☺️