sr_ky 11 aylık bebeğim var. Mama ile besleniyor ve hep aynı mamayı kullandık. Şimdi ise mama yemek istemiyor. Çok zorlanıyorum. Ek gıdayı da yediremiyorum. Bi çözüm öneriniz var mı acaba ??
sr_ky Deletedmom414 yani çok az birden oldu bu önceden iyiydi iştahı mama da yiyordu ek gıda da. Ama mamayı bazen kafasını çeviriyor açken bile ben de eline bişiler veriyordum kitap vs. Ona bakarak yiyordu. Şimdi onu da yapmıyor😕