Yasemen61 canım hazır mamada böyle mi oluyor. Biz 3 aylıkken mama meme gidiyorduk. Sonra her mama yemesinde kaka yapıyordu. Doktorum sordum mamanın iyi gelmediğini bagırsaklarını bozduğunu söyledi. Karnını da ağrıtır dedi. Mamayı değiştir takip et dedi. Ben smilac kullanıyordum. Ondan başka da mama yemiyordu sütüm de yoktu. Sonra pirinç ununa başladım mecburen. Sonra düzene girdik. 1.2 ay sonra da sütüm gelmeye başlayınca meme olarak devam ettim yatarken ve öğlen bir kere pirinç unu veriyordum şimdi yaşına giriyoruz çok şükür.