emineunalerenli Merhabalar krem olarak mustela bepanthol ve Chicco pişik kremi kullandım henüz 15 günlüğümüz pişipimiz geçmiyor önerisi olan var mi ?
HYagmur emineunalerenli öncelikle hayırlı olsun🥰bol bol havalandırın ıslak mendil yerine pamuk ve su kullanın ıslak mendil tetikliyor pişiği altını kuru olsun temizledikten sonra altını ıslak kalkmasın kurulayın sık sık alt değiştirin sıcak havanında pişiğe çok etkisi oluyor krem olarakta kesinlikle hamazinc öneririm ben de yaşadım bu pişiği hemde beterdi mantarlı kanıyordu pişik düşünün doktor hamazinc verdi ve müthiş bir krem 2 güne eser kalmadı
Melek_43 emineunalerenli hametan çok iyi hemen geçirir benim oğlumda yoğun bakımda kalmıştı poposu pişikdi hemetan kullandim hemen geçti
gizemelifbas Onlar pişik önleyici pişikten önce kullanılır yani 😊 trovagen ve hamazinc bize iyi gelmişti kanıyodu bizim pişiğimiz hem de
Kubra__41 Bende senin gibi bir post açmıştım ne Yaptığı isem geçmedi sonunda burada bir kaç arkadaş Arko yeşil ucuz krem dedi ve denedim inanamadım geçirdi
Bforbaretta emineunalerenli biz de aynı günlerde yaşadık. Kremler pek işe yaramadı. Hakiki Zeytinyağını ısıtıp bir kaba koyup onu kullandık bir günde geçti. Hala zeytinyağını sürerim ara ara hem faydalı hem de kaka yapışmıyor bu sayede poposuna :)
emineunalerenli Bforbaretta zeytinyağında asit var diye sürmekten korkuyordum cildine zarar verdi mi ?
Prenses39 emineunalerenli poposunu ıslak mendille silmek yerine direk suyla yıka sonra da krem sür çok faydası oluyor bizim öyle geçti yıkamakla bitti
Ggdefne emineunalerenli bende birsürü krem denedim en iyisi sudocrem al sür ertesi güne geçirir yada hafifletir
Pudrabeyazim Canim arko kremi duymuşsunuzdur denemedim ama burda kullananan memnun kalan cok anne var birde dermotrosdy diye bir krem var muthisbirde desitin mor olanı pisikmkremi cok.iyi geldi bize