Bebeğimi titreşimli ve kendi kendine sallanan modellerinden aldığımız için doğduğunda ilk ana kucağında uyutmaya basladık. Çok geçmeden 1 2 kez beşik denedim ama hem çok dalamadı hem de beşigin olduğu oda çok sıcaktı, salonda yer yoktu beşik için. Öyle devam ettik. Klima var salonda onu kullanıyorum genelde. Beşik olan oda hala çok sıcak. 2 aylık olduk hala ana kucagında uyutuyorum malesef. Hamak beşik almıştık gündüz onda oyalanıyor ama dalsa bile sallama durunca direkt uyanıyor. Sadece anakucagında uzun uyuyor. Havalar biraz daha serinleyince beşige geçmek istiyorum. Nasıl alıştırabilirim? Benim gibi alışkanlığı olup sonradan değiştirenler var mı acaba?