Defneyasemin Doğum sonrası çatlaklardan kurtulmak mümkün mü neler kullandınız ve işe yaradı mı cok aşırı çatlaklarım oluştu hamileliğimde cok rahatsız oluyorum lütfen yardımcı olun
Papatyaa_ Defneyasemin ben bol bol bebe yağı kullanmıştım gebelikte. yağlı güresee çıkacagım sanki o dereceydi hiç çatlağım olmadı. Doğum sonrasında ne yapılır bilemiyorum 🙋🏻♀️
Ggdefne Defneyasemin benimde iç bacaklarım da var maalesef geciceğini sanmıyorum renkleri zamanla beyazlaşacak sadece bacak hareketleriyle bacaklarımızı sıkılaştırabiliriz sıkılaşınca daha az göze batar bence 😂çözümü keşke olsa krem falan aldım hiç etki YÖK malesef
Karacamm Boş yere kremlere jellere para vermeyin derim. Cok sağlam bir merkez bulup striort denilen bir teknik var yüzde 80 götürüyor bu işlemi yaptırmanız lazım. Kremler jeller sadece görünümü azaltır kullanmayı bırakınca da tekrar gözle görülür hale gelir