Sinem12 benimki de iki aydır böyle. Süte bu hafta başlayacağız bakalım, ben de yemiyor bari süt içse diyorum.
Kahvaltıda bir tek pankek yiyor.
makarnavitma dan pankek karışımı almıştım, 1.5 dolu kaşık ondan (yoksa tam buğday unu) yarım çay bardağı kadar su, ceviz, yarım muz, bir yumurta
, 1 tatlı kaşığı kadar pekmez ve tuzsuz lor katıyorum karışıma. Kıvamını ayarlıyorum işte yoğunluğa göre. Önüne koyuyorum parça parça pnu yiyor.
tamamını koyarsam bu aralar hepsini ağzına tıkmaya çalıştığı için bölüyorum 🤷🏻♀️