Aslankurt Kzılar bebeğim gazı kokuyor ve cok ağır . işin tuafı benimde bazen aynı kokuyor sizce neden . Hayatım da hiç öyle olmamıstım ben bebeğim de son 3 haftadır kokuyor böyle olan varmı?
kvsigs Aslankurt iyi yine 4 aylik olmussunuz masallah valla biz 2 ayligiz sadece anne sütüyle beslenen bi bebek ama hem gazı hem kakasi bir pis kokuyor kac gundur araştırıyorum ama yarisi bisey olmaz diyo yarısi olabilir diyor lar bende surda bekleyim canim 😅
Dorukcum_16 Aslankurt kvsigs benşm bebeğimde süt alerjısı olustuktan sonra gaz cıkarsa bile tüm evi cok ahır koku almaya basladı kakasıda öle
Erroerto Aynı sorun bende de var bebeğimin gaz kokusu ve benimki aynı hatta dışkı rengimiz bile aynı 🤭🤭 yarın doktora gitcem sorup öğrenir buraya da yazarım 🤭🤭
Birannebirfurki Sen yine iyisin bizimki prematüre olmasına rağmen doğduğundan beri gazı kokuyo bazen emsin diye tülbentin altına gireriz boğulup çıkarım 😂