8 aylık olduk ne yaptimsa ek gıdaya gecmiyor biberon almıyor emzik almıyor ek gıdaya tadiyor çıkartıyor asla tutmuyor oyunlar oynuyoruz eğleniyoruz kendi yersin diye günde 4 defa banyo yaptırıyorum asla skmiyorum alerji tesletlerini yaptırdık neye alerjisi var biliyorum onları asla vermiyorum kitaplar aldık değişik şeyler yapıyorum yoğurt mayaladim olmadı ilk yoğurdum aldım vs. Birsuru şey bebe bisküvisi bile yemiyor bu durumu yaşayan varmı iki ay sonra ise baslicam nasıl olucak bilmiyorum 😔