Selam yeni anneler eğer aranızda sütü herşeyi denediğinize rağmen gelmiyorsa üzülmeyin gerçekten! kendi hikayemi anlatayım..
benim oğlum şuan 4 bucuk aylık ve ben hamileyken hep kendime derdim en az 1 sene emzirmek istiyorum diye oğluma herşeyi almıştım ama biberon hiç yoktu evimizde😅
oğlum 30 saat sancı sonrası sezeryanla doğdu ve benim sütüm gelmedi 3ü gün mama vermeye başladık ama ben yinede tutturdum emzireceğim diye
- günde 20 tane hurma yedim
- still tee içtim
- her iki saatde bir sağdım
- bol su içtim
- süt “yapan” herşeyi yedim
amaa gelmedi..
oğlum 3 aylık olmuştu damla geliyodu sadece. sonra bıraktım
demek istediğim
üzmeyin lütfen kendinizi bende kendimi ilk başlarda yetersiz hisetmiştim.. ama unutmayın eğer siz üzgünseniz bebeğiniz hisseder o yüzden positif düşünün
SİZ BEBEĞİNİZ İÇİN DÜNYANIN EN İYİ ANNESİSİNİZ♥️