2 gündür nedeninin ne olduğunu bilmiyorum alerji oldum sağlık ocağına gittim avil ampul verdiler 1 tanesini dün sabah vurdurdum doktor 2 gün emzirme mama ver dedi ama benim bebeğim memeye çok düşkün memede uyuyor diyebilirim 18 günlük daha neyse iğneden bir süre sonra kaşıntım kızarıklık gitti akşam tekrar oldu devlet hastanesine gittim durumu anlattım serum verdi 2 saatte geçer 3 saat sonra bi kere gögsünü sağ sonra ver dedi ama hem benim kaşıntım başladı tekrardan hemde diğer doktorun dediği aklımda kaldı ağlıyor hiçbir şekilde susturamıyorum deliricem yardım edin