Luisluis Bircorekannesi hiç o kadar kısa saç kullanmadım sırf değişiklik olsun diye istiyorum aslında ☺️ korkuyorum da bı yandan
Bikahve Luisluis bağlanacak kadar kalması tavsiyemdir önlerden kayıp saçlar çıkabilir ve boneyi bağlarken saçlar arasına girip can yakar baş ağrısı yapıyor bana saçlarımın çekilmesi
Halimezeynep bitterdelisi24 hayir olmadi tekrar dokuldu uzayinca hamile kaldim o zmn dokulmedi suan dogum sonrasi sac dokulmesi var
TazecikAnne22 Luisluis Bende senin hesap canım bir cesaret ettim kestirdim ama hiç bir sıkıntı olmuyor merak etme ☺
Gezginprenses Luisluis saçlarımı kısacık kestirdim . Üstten bağlıyorum altları tel toka ile tutturuyorum. Topuz tokası kullanıyorum. Şu ana kadar sıkıntı yaşamadım 😊
Malek123 Halimezeynep Luisluis halimezeynep bir çözüm bulmuş yazmış ben dediğini anlıyamadım orada ne demek istiyor acaba çok acil ben de sor durumdayım yardımcı olabilir misiniz