Beyza5151 Kizlar bebegim 3. Ayına girdi artık gazını çıkartabiliyor ama bazen ağlıyor bazen ağlamadan çıkarıyor. Şimdi sıkıntı şu ki aşırı derecede gaz çıkarıyor yani bu normal mi? Reflüsü var aptamil ar kullanıyorum aynı zamanda anne sütü de veriyorum gaz yapan yiyecekler kesinlikle yemiyorum sizce bu kadar gazı olması normal midir? 5 dk da bir gaz çıkarıyor ağlıyor bazen kıpkırmızı oluyor ıkınıyor sürekli uykusu bölünüyor ne zaman geçecek cok yoruldum artık gazdan nası bi gazmış bi türlü bitmedi😔😒😒
fundasel Beyza5151 hiçbişey yemeyip aç da gezsek o gaz sorunu bitmiyor malesef çıkarsa da bağırıyo vücudunun %70 i gaz bence bebişlerimizin 😀inşallah erken kurtuluruz 🙏🏻🙏🏻
Beyza5151 fundasel insallah canım aynen öyle ya bi türlü bitmiyor gaz çıkarınca ondan da korkuyor bide o yüzden aglamaya baslıyor
fundasel Beyza5151 evet ama daha küçükler inşalla çabucak geçecek sonra daha diş sıkıntısı fln var önümüzde ben ne zaman zor desem daha bunlar iyi günlerin diyorlar bişey diyemiyorum o yüzden😀