ElifEslem Hemşire bişey demedi pazartesi olduk bugün öğlen banyo yaptırdım unuttum bian 3 gün beklemek gerekiyormuydu
AlyaaSrmrt ElifEslem hayır sadeceo gün yaptırmayacaktınız sorun olmaz. Ben ertesi gün yıkadım birşey olmadı