DilaraEmrah Merhaba güzel anneler. Yakında Ek gıdaya geçiş yapıcaz. Yoğurt tariflerinizi öğrenmek isterim))) hangi sütü kullanıyorsunuz, markası ya da günlük süt mü) tüm püf noktaları vesaire))
mom0989 DilaraEmrah ben wewell yoğurt makinası aldım canım Tire pastörize sütle yaptım. İçerisine probiyotik maya kullandım. Zaten kendi cam kavanozları var. Sütü koydum birer tatlı kaşığıda probiyotik maya kattım makinaya koydum taş gibi olmuşlar bugün.
Esilamm01 DilaraEmrah canım ben şoktan günlük süt alıyorum ve şokta bulamadım migrosta bulmuş probiyotik yogurt mayası var kutunun içinde 4 adet vardı toz şeklinde sütü tam kaynatmıyorum biraz ısınıyor parmagımla kontrol ediyorum biraz parmagını yakıcak şekilde o sütten Bi çay bardağına koyuyorum çay bardağının içine yogurt mayasının 1 kutusunu döküp ice karıştırıyorum o biraz bekliyor 10 dk kadar sonra o çay bardagındakini tekrar sütün içine döküp ice karıştırıyorum ben kavanoz mama aldım yogurt için bebege yedirmedim içini doküp yıkadım onlara mayalıyorum sonra onlara koyup agzı acık şekilde üstüne temiz Bi bez örtüp üstüne kapaklarını koyuyorum ice kapatmıyorum sonra ice sarıyorum bezle 6 saat bekletiyorum sonra üstünü acıp Bi 20 dk agzı acık Bi şekilde oda ısısına gelmesini bekliyorum sonra hop dolaba koyuyorum ve ters çevirdiğim halde hiç dökülmüyor kalıp gibi oluyor hatta bugün yaptım kızıma kızım 5 aylık
Fatosveaselbebek DilaraEmrah meehaba ben kendi sutcumden sertifikali guvenilir yer ordan uc kilo sut ve bi kereligine adamlardan maya aldim zaten maya bi kasik sutu suzup ki her zaman temiz cikar ne olur ne olmaz dokerken bisey dusmesin diye suzerim elekten kaynatirim snr ilimaya birakirim serce parmagimi 7 sn yakmicak kivama gelince yogurdumu mayaliyorim bi kasik mayayi keseye alip sutten biraz alip karistiriyorum snr tencereye bosaltiyorim biraz karistirip tencerenin kapagi acik yani kapak koymadan firinin icine koyup mayaliyorim yani calistirmicaksiniz firini kendi kendine mayalaniyor ve tas gibi tatli olur yesil sulu yesil su faydalidir ve kaymakli olur sutcumun suti yagli baya kaymak cikiyor onlada kizima tereyagi yapiyorim yemeklerine koyuyorum
Papatyaseverr DilaraEmrah sokağa gelen sütçüden alıp hero baby kavanozlarının içini boşalttım onlara Sütü kaynatıp ılıtıp bir çay kasıgı yoğurtla mayalıyorum
Fatosveaselbebek mom0989 o kadar masraf yapmaya gerek varmi scaba sey diye soruyorum ben normal sutcuden sut alip mayaladim ve sertifikali bi yer guvenilir yani o kadsr makine felan almaya gerek varmi acaba oyle olunca daha mi saglikli
mom0989 Fatosveaselbebek ben indirimde almıştım kışın 100 TL mi neydi tam hatırlamıyorum. Ama sütü kaynat dök olmadı soğumasını bekle vs derken Buna koyuyorum direkt 8 saat kendi kendine oluyor canım. Dolaba koyuyorum sonra dinleniyor mis gibi oluyor. Şimdi fiyatı artmıştır haklısın. O yüzden diğer önerileri değerlendir 🙏🏻💜
DilaraEmrah Papatyaseverr 125gramlık olan kavanozlar mı? Peki bebeğe ilkten ne kadar miktar yoğurt verilir acaba?
Papatyaseverr DilaraEmrah evet canım 125lik ilk 3 tatlı kaşığı ver ertesi gün bir sıkıntı görmezsen biraz arttırarak verirsin canım zamanla o kavanozları yiyecek seviyeye gelir zaten ben en fazla yarım kavanoz yediriyorum şuan daha yeni 6 aylığız 😊
Gocebe88 Apartmana gelen sütçüden süt aldım. E bebekten de maya aldım. Üzerinde yazana göre yaptım. Gayet güzel olmuş. Bende ilk kez yaptım.