Emirhan_
Papatyaa_
elizabeth
Emir123ali
Tuba
kızlar hepinize teşekkür ederim rezene aldım bugün deneyeceğim. Birde size birşeyler soracağım müsait olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🙏
Sizlerin uyku düzeniniz nasıl oldu yani ben annemdeyim kaçıncı gün eve gideyim siz bebekle ne zaman baş başa kaldınız? Benim içimde hep korku var birşey olursa duymazsam yanlış yaparsam diye birde uykum ağırdır hep dua ederek yatarım duyayım diye. Sizlerde böyle hissettiniz mi ilk bebek olduğu için mi böyleyim. Sarhoş gibiyim güzel yorgunluklar hissediyorum şuan kendimle ilgilenmek zor oluyor açıkçası. Birde sürekli memede uyumak istiyor bebeğim ebe istediği zaman emzir dedi emerkrb uyuyor uyandırıp mı gazını çıkarıyorsunuz birde sürekli böyle olan varsa bebeği kusuyormu yardımcı olan olur umarım 🙏