Ozkelebek benim kızımında sağ göz kapaginda ve iki kaşınin ortasinda hafif kırmizılık var. Ensesinde de kırmizilık var. Doktor zamanla geçer demişti. Ilk doğdugunda kıpkırmızıydı. Şuan 3,5 aylik oldu. Baya açıldı rengi. 17 aylık oğlumunda doğduğunda ensesi kırmızıydı. Ama şuan hic yok, geçiyor yani 😊