Merhabalar anneler 32 haftalık prematüre olarak doğduk biz ancak kilomuz ve gelişimimiz normal Doğum gibi 2. Aydan çıkıyoruz 11 inde bazıları yazıyor işte bebekler 2. Ayda gülmeye başlar diye ancak bizde yok yani kendi kendine gülümsüyor ancak 40 takla atıyorum gülmüyor 😔 acaba gelişim konusunda sıkıntımız mı var bakışıyoruz saatlerce göz göze problem de yok ancak gülmüyor 🙄 sizler ne durumdasınız