Merhaba güzel anneler. Kızıma banyo yaptırıyordum birden ayagi kayip sırtüstü düstü. Agladı bir az ama sonra suyla oynamaya basladi. Takip ediyorum kusma falan olmadi, sonrasında yemegini yedi ve uyudu normal. Cok tedirginim başına gelen oldu mu böyle. Olduysa ne zaman doktora gotürdünuz. Ya da ne izlenirse doktora götürmeliyim. Bi akil verin lütfen