4 aylık bebeğim var. Hamile değilimdir umarım. 20 gün regl gecikti regl tarihimde ve bugün kahverengi akıntım oldu. Sizce yerleşme mi yoksa reglden önce sadece bir akıntı mı yeni Doğum yaptığım için düzensiZlik olabilir mi yoksa hamilemiyim. Bilgisi olan var mı biraz içimi rahatlatmam lazım. Eşim görevde bebekle TEK’im hastaneye kan testine gidemiyorum