TYE genelde annesini emen bebekler emzik almaz mamayla beslenen bebekler emzik ve biberon kullanir deneyin bebeginize emzigi alacak mi alirsa emsin almazsa emzige alismak zorunda degil emzik bir sure sonra bagimlilik haline geliyor cocuklarda ve anneler nasil biraktiracagini dusunuyor bir de anneler agladignda susturucu olarakta kullaniyor cevremde gordugm kadariyla 😁