Mom93 merhaba, sağdıgınız miktar ile bebeğinizin emdiği miktar aynı değildir. Bebek emerken daha çok süt gelir. Yenidoğan döneminde her memeyi 10-15 dk emmesi yeterli iken zaman geçtikçe bu süre kısalıyor.
ilk 3 ay 1000-1500 gram alması normalken 3 aydan sonra ayda 200-700 gram arası alması normal olan. Önemli olan bebeğinizin 6. Ayında doğum kilosunun 2 katına yaşında ise 3 katına cıkmış olması.
bebeğinizin hali keyfi yerindeyse zaten aç olduğunu belirtecek aya gelmiş, hiç kafanıza takmayın.
Bebeğimin bezinde de turunculuk oluyor. Doktor terlemesinden kaynaklı erik asit kristallerinin bezinde olmasına bağladı.