Mhulya011 Kızım 4 aylık bu 3 gündür bir çığlık bir mızmız lık var neden olduğunu bir çözmüş değilim. Hiç birşey yok görünüyor ama anlam veremiyorum bu durum da olan var mıdır acaba🙄
110520 Mhulya011 aynısı bizde de var uyuma saatinde bile bunu yapıyor ama hiç bir sıkıntısı yok bi yeri ağrımıyor gibi neden böyle bende anlamış değilim
Yildizim Mhulya011 Geçmiş olsun 4. Ay atağındasınız🤷♀️Bolca sabır diliyorum. Doktorum 4. Aya dikkat et meme reddine kadar gidebilir demişti.
Mhulya011 110520 ayy vallaha aynı uykusu emmesi acıkması hep bür çığlık çok değişik bir huy şaşırdım gaz mıdır diyorum ama yok uykusu da doğru düzgün değil🙄
Yildizim Mhulya011 evet bebeklerin büyüme atak dönemleri var. En önemlilerden bir tanesi de 4. Ay atağı. İsterseniz netten bir bakın