Zeynaa canım mız mız olmasının sebebi dişleri yüzünden olabilir.açlık konusuna gelince bence çay bardağı az ben ne kadar isterse o kadar veriyorum mama sayısı baya azaldı.bence ek gıdayı arttırmalısın.ben uykuya geçişlerde veriyorum mamayı.bazen öğle yemeği akşam yemeği ara öğünler iştahsız olduğunda yemiyor o zaman yine mama veriyorum.onun açlık durumuna göre.tabi yinede sen bilirsin doktoruna uymak istersen