Hanımlar 2 yaşındaki oğlum yaklaşık 2 saat önce kabak çekirdeği kabuğu attı ağzına bir anda hemen baktım almak için damağına yapışmıştı sonra ağladı çıkaramadım tekrar baktım yok şimdi korkum şu ya nefes borusuna kaçtıysa hemen tepki verirmiydi 2 saat geçti üzerinden yuttu gibi şuan ağzında yok üstüne emdi bir de ben sabaha kadar kontrol edicem ama içim içimi yiyor başına gelen varmı bu tarz olay yada böyle nefes borusuna kaçmış olsa Allah korusun öğürme kusma falan olurmuydu