Mrveasaf12 iştah açmıyor ama vitaminli olması güzel. Yaz gelince ara verdik, bu ay tekrar başlayacagız ama bazı doktorlar kestirmiyor. Ben bir tatlı kasıgı veriyordum. İştah için karadut şurubu içirebilirsiniz ( sulandırıp meyve suyu gibi) 1 haftadır işe yaradı gibi bizde